Prekių grąžinimas ir keitimas
Prekių grąžinimas ar keitimas vykdomas vadovaujantis LR teisės aktuose nustatyta tvarka.
Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui defektuotas prekes ir tik tokią prekę, kuri nebuvo naudojama, nėra sugadinta Pirkėjo, originali komplektacija, nepažeista pakuotė, etiketės nebuvo nuplėštos ar kitaip pažeistos.
Pardavėjas neatsako už prekių sugadinimą, netinkamai jomis naudojantis ar siuntimo metu dėl netinkamo pašto/siuntų darbo.
Pirkėjo pageidavimu prekės keičiamos analogiška preke. Jei pardavėjas neturi galimybių pakeisti prekės, visi pinigai, grąžinus prekę pardavėjui, už prekę yra grąžinami per 14 d.d., banko pavedimu į nurodytą sąskaitą.
Pinigų grąžinimo atveju, Pirkėjui grąžinama visa faktiškai už prekes sumokėta suma, įskaitant prekės pristatymą.
Visas kokybiškų prekių keitimo / grąžinimo metu atsiradusias pašto išlaidas apmoka Pirkėjas. Jeigu prekės yra grąžinamos / keičiamos dėl netinkamos kokybės arba buvo gautos ne tos prekės, tuomet visas grąžinimo / keitimo metu atsiradusias prekių pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas.
Svarbu: visos Pardavėjui atgal siunčiamos prekės (tiek pinigų grąžinimo, tiek keitimo atveju) turi būti siunčiamos per AB „Lietuvos paštas“ registruotu paštu.
Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.